مديرعامل دفتر ايران گروه بازرگاني و صرافي VTCمطرح کرد:

تاثیر یکپارچه سازی خدمات بر کاهش ریسک مشتریان

به گزارش پایگاه تحلیلی-خبری دنیای سرمایه؛ مدیرعامل دفتر ایران گروه بازرگانی و صرافی VTC در گفت و گو با خبرنگار ما، از ضرورت یکپارچه سازی خدمات و تاثیرات مثبت آن خبر داد. حامد سینائی پور فرد مدیرعامل دفتر ایران گروه بازرگانی و صرافی VTC با اشاره به اهمیت یکپارچه سازی سیستم خدمات رسانی در شرکت ها، اظهار کرد: مهم‌ترین مزیت رقابتی حاصل از ارایه خدمات یکپارچه، کاهش قیمت تمام‌شده نهایی و افزایش سرعت ارایه خدمات است. تا زمانی که کلیه خدمات موردنیازمشتری در حوزه زنجیره تامین، توسط یک مجموعه واحد ارایه شود، مشتری به‌جای اینکه برای دریافت هر خدمت با یک تامین کننده در ارتباط باشد و برای هر خدمت هزینه بالاسری جداگانه‌ ای بپردازد، با یک تامین کننده برای دریافت کلیه خدمات خود در ارتباط بوده و هزینه بالاسری کمتری پرداخت خواهد کرد. همچنین ارایه خدمات یکپارچه، امکان هماهنگی دقیق‌تر و‌ مدیریت زمان موثرتر را فراهم می‌سازد که در نهایت موجب افزایش سرعت ارایه خدمات و کاهش ریسک مشتری خواهد شد و از طرف دیگر با ایجاد یک اعتبارو پشتوانه مالی برای مشتریان، امکان سرمایه‌ گذاری و تامین مالی با حداقل ضمانت ‌های لازم را فراهم می‌ آورد.

پایان پیام./

به این مطلب امتیاز دهید.