به گزارش پایگاه خبری -تحلیلی دنیای سرمایه به نقل از روابط عمومی هلدینگ دکا، تندیس ویژه و لوح تقدیر این رویداد از سوی غلامرضا کاظمی دینان، رییس شورای سیاستگذاری جشنواره و رییس باشگاه مدیریت ارتباطات یونسکو در ایران به محمدعلی یاری، مدیر دپارتمان ارتباطات و روابط عمومی هلدینگ دکا اعطا شد.
به گفته مهدی محسنینیا، دبیر علمی چهارمین جشنواره ملی ایدههای خلاق روابط عمومی، ۸۷ طرح نوآورانه از سراسر کشور به دبیرخانه جشنواره ارسال شد. پس از طی چند مرحله داوری ۴۰ طرح انتخاب و وارد جریان انتخاب طرحهای برتر شد. در نهایت ۱۶ طرح به عنوان برگزیده و ۶ طرح در بخش شایسته تقدیر، معرفی گردید.
وی در آیین اختتامیه چهارمین دوره این جشنواره اعلام کرد: آثار برتر شرکتکنندگان با موشکافی بررسی و مورد داوری قرار گرفت تا نمونههای موفق و راهبردهای نوآورانه بتواند بهعنوان الگوی این حوزه معرفی شود.
حسینی افزود: جشنواره ملی ایدههای خلاق روابط عمومی با هدف کشف، آموزش و ترویج ایدههای نوین و خلاق در این حوزه برگزار شده است.
در این رویداد مدیران و کارشناسان روابط عمومی دستگاههای اجرایی، مسئولان ارتباطات شرکتهای بخش خصوصی، چهرههای پیشکسوت حوزه ارتباطات، دانشجویان رشتههای ارتباطات و فعالان رسانهای حضور داشتند.
محمدعلی یاری، مدیر دپارتمان ارتباطات و روابط عمومی هلدینگ دکا از تلاش تیم ارتباطات دکا در کسب این موفقیت تقدیر کرد و گفت: فرآیندها و فعالیتهای ارتباطی موضوعی است که به صورت ویژه به همراهی مدیر ارشد سازمان و همکاری تمامی بخشهای سازمان نیاز دارد و اگر این پشتوانه وجود نداشته باشد، هیچ یک از اقدامات ارتباطی محقق نخواهد شد.
انتهایپیام/












